Alya2308 canım bi süre öyle olur maalesef ta ki süt terbiye olana kadar benimde uyandığımda çarşaf yorgan heryer süt oluyordu herşeyi kullandım ama yinede oluyordu şimdi 2 aylık olduk artık eskisi gibi değil yavaş yavaş terbiye oluyor arada yine atletim ıslanıyor göğüs pedi kullansam da oluyor,istersen sütünü sağ biraz belki biraz öyle rahat edersin ben öyle yapıyordum