yalnizbirisi 12 yıl önce ilk ehliyet aldığımda bağlı olduğum sağlık ocağından ücretsiz almıştım sağlık raporunu. 2 yıl önce eşimin işi dolayısıyla 3 ay başka bir ilde kalmıştık. Orda kimlikleri yenilettik. Ehliyeti de yeniletelim dedik. Özel hastane devlet hastanesi ve misafir olarak gösterip sağlık ocağına da gittik. Hiçbiri ehliyet yenileme için sağlık raporu vermediler. Sadece bağlı olduğunuz aile hekimi verebilir dediler.