-Gizem- ReisinKizi hepsi çok güzel 🤩😂 içi daha sıcak tutar gibi görünüyor 2. Astar o sıcak tutmaz dışı peluş. Minnie mouse da çok güzel ama içi polarlıysa onu alın
ReisinKizi Equinox Zehraazzz yaprak_34 şimdiye kadar hepimiz ilkini beğenmişiz. Ama karar veremedim geçen sene de bu renk peluş Bi mont almıştım aynı model gibi mi olur acaba
Zehraazzz ReisinKizi W10246Z1 - G3K - Pembe bu kodla bakabilirisniz bu montta çok hoşuma gitti ama siz bilirsiniz 🤗
Siyahii ReisinKizi ben gidip gördüm hatta dün gittim bi mont beğendim lcw. Linki atıyım istersen. Kalınlığıda tam kışlık içi yumuşacık.
Siyahii ReisinKizi göründüğünden daha güzel duruyo ama ben bu fiyatı lcw herine zaradaki monta veririm diye düşündüm. Dur zarada beğendiğimide atıyım😊