Ayxanimm19 ben 2 3 tane birşey yiyorum ama fazlasının da zararı olmaz heralde. Dut kurusu ilk doğum yaptığım zaman çok yemiştim onunda faydası çok olmuştu. Onun dışında yeşil mercimek diyolar ama ben kimyonla yememe rağmen aşırı gaz yaptı. Dereotu rezene börülce ve boooolca su canım 👍🏻 Bol bol sütün olur inşallah 🤲🏻