Melis84 Biz kullanıyoruz ottobock marka. 2 aydır düzenli kullanımda ölçümlerimiz hep yükseldi. Ama zor bir süreç elbette. Daha 1 ayımız var sonrasında da koruma amaçlı yarım gün kullanım yapacağız 1 /2 ay