Ayperiii gün içinde bol bol karın masajı yapın, aksama birikip daha cok sancı cektirirmiş. Bizimki kolikti çok çektim. İlk kontrolünde zaten doktor çok gazı var bu çocuğun dediydi. Ayaklarını sıcak tutun, gerekirse sıcak su torbası koyun ayak ucuna. Isısı geçsin. Zaten kış da geldi. Ben yazın bile yaptım.
Eğer Emiyorsa siz kimyonu bol tutun. Ben tatlılar hariç herşeye kimyon atarak yedim.
Baska aklıma gelen birşey yok acıkcası. Ama o karın masajını mutlaka yapın. 2 saatte 1, 3 saatte 1 şeklinde.