Alininannesj İKEA’nın ikinci elde çok temiz mama sandalyeleri bulunuyor. Ve evet aşırı sade bir ürün olduğu için çok memnun kaldım. Bu arada şişme minderini asla tavsiye etmiyorum. Klasik bir mama sandalyesi minderi çok daha iyi. O kadar kolay temizlenen bir ürün olduğunu bilseydim direkt ikinci elden bakardım öyle diyeyim. Ama tabi belki kullanılmış ürün tercih etmiyorsunuzdur, bilemiyorum 🤷🏼♀️ Sadece fikrimi belirtmek istedim. Ve evet, asla trendyoldan o fiyatlara alıp fırsatçılara gün doğurmayın. Her şeyin bir ederi var.
bu arada başka bir market markasını annemde kullanıyoruz, kesinlikle denge ve kalite konusunda ikeanınki çok çok önde ki 1 yaşından sonra asıl önemli olanın bu olduğunu fark ediyorsunuz 👌🏼.