Selam kızlar Burda daha önce post açmıştım…Otizm ile alakalı bebeğim daha önce 6 aylık vs ismine bakıyordu.Babasinin adı Musa bebeğimin ismi İsa,isim benzerliği çok . Büyük babannemiz var sürekli bebeğimin kafasinda günlerce Musa gel ,Zuhal gel ,diye diye… Çocuğum adını mi unuttu ,ne yaptı bilmiyorum ama bu konuda eşimin ailesine aşırı ofkeliyim.Cunku el kadar bebeğin kafasinda sürekli aynı kelimeler Zuhal gel Musa gel denilmez.Anasi babası gelsinde oturalım çay içelim diye.Aglicam Bebeğim adını Zuhal sanıyor.İsmi ile sesleniyoruz bakmıyor İsaaaa diyorum bakmıyor Zuhal diyorlar bakıyor.Ne yapacağımı şaşırdım.Bugun doktoruyla konuştum 12 aylık bebeğe otizm teşhisi konmasını için çok erken diyor.Biz Almanya’da yaşıyoruz.Turkiyeye gelsem İstanbul’da bildiğiniz iyi bir doktor varmı bu konuda.Moralim çok bozuk… Psikolojim alt üst oldu.Lutfen yardım edin