Asyaminebebek Deletedmom54554 bebeğim mamaya besleniyor maalesef çok fazla gazı var ve kabız doktor zeytinyağ yada rezene dedi
Deletedmom54554 Asyaminebebek gaz ilacı vermesi lazım prematüre bebeklere de özellikle önerilmiyor çök erken yanı bence dr sizin içmeniz için önermiştir siz için bebeğe sütte geçer ve ilaç isteyin ilaçsız azalmıyor :((