GoktugTkn Alfabeta benim bebeğimde öyle yapıyor ben saldım artık ne yerse yiyor 1 yaşına kadar tadım ayı alışacaklar elbet
Alfabeta Aznurr inşallah yerler yaa yemeyen bi cocuk olmasından korkuyorum babası cok yemek seciyo hatta nerdeyse hiçbişey yemiyor bu anlamda ona cekmesin inşallah😁
cemreninnannesii Aznurr evet kaşık reddi bizde de var malesef bardak seviyor benim kız bende çorbaları bardağına koyup içiriyorum🙄