34be34 Merhabalar sezeryan Doğum gerçekleştirdim 9 ay sonra ilk adetimi oldu çok aşırı kanamam oldu bu günlerde ikinciyi oldum ve yine çok kanamam var normalde hiç böyle olmazdı böyle bir durum yaşayanınız var mı 🙃
Beyzza16 34be34 evet benimde öyle oldu. Kanamam yoğun ve uzun süre sürdü ilk adetim şimdi ikinciyi oldum oda öyle
Ozgdfn 34be34 benim doğumdan sonra iki kere geldi aşırı kanama ve sancılı geçti. Beş ay sonra bugün üçüncü kez geldi sadece iki gündür kahvrengi leke seklnde anlamadım 🤷🏻♀️
yaprak_34 34be34 ben Doğum yapalı dört ay oldu lohusalığım dışında bir kez regli oldum.😑oğlumda hiç böyle olmamıştı her ay düzenli olmuştum ☹️
34be34 34be34 ne zaman düzelecek acaba çok zor oluyor hem yoğun kanama hem ağrılı bayan olmak çok zor ☺️