20 günlük kızım var 15 gün o kadar iyiydi ki emzir at kenara orda uyur kalır acıkınca bile ağlamadan uyanır dı şimdi uykuya dalamıyor gece her saat başı uyandı çok emzirmekte istemiyorum gazlıysa daha da gaz yapar diye ıkılıyor hep ama her bezine de çişini yapıyor sizinkiler de öyle mi