Merhaba. Kızım 10 ay 15 günlük. Ve kaşınıyor anlamadım sert olduğu için mi bilmiyorum 🤷♀️ Sleepy natural kullanıyorum. Ama Bio Natural iyi mi bilmiyorum 🤷♀️ Kullananlar var mı ? Prima çok güzeldi hiç sorun yaşamadım. Ama bezin numarası büyüdükçe fiyatı çok arttı Sleepy Naturale geçtim o yüzden.