minmin-hanim Bez numarası büyütürken bebişlerin kilosuna göre mi büyütüyorsunuz, yoksa çiş ve kaka yoğunluğuna göre mi?
minmin-hanim minmin-hanim Mesela beze 3-6 kilo yazıyor bebeğin kilosuna uygun, ama kaka yapınca taşırıyor. Büyük numaraya geçmek mi gerekiyor?
DBurcuE TheBaby Ben de oyle yapiyorum uzerinde yazan kilolar tutmuyor, oglumun bacaklari tombik cunku sıkmaya baslayinca degistiriyorum. 🤗
DBurcuE minmin-hanim Ben acikcasi oyle yaptim son zamanlarda bir kac kez çiş tasirinca bezi buyutmenin vakti geldi diye dusundum ve su an problem yasamiyoruz.
Yakamoz__00 Kiloya göre değil baktım bikac kere geçiriyor Büyük bezi bağlıyorum..evde zten bir numara büyük bez oluyor hep indiirmdeykem alıyoruz. Kilo bizimkine uymuyor mesela 3 6 kilo yazıyor bizonu bebeğim 5 kiloyken bırakmıştık