Bebeğim 40 tan sonra gaz sorunu yaşamaya başladı 4 aylık şuan da desteksiz kesinlikle çıkartamıyoruz kendisi yapamıyor bir çok doktora götürdüm sadece çok gazlı denildi damlalar zeytin yağı probiyptikler çaylar muskat her şeyi kullandım ama banamısın demiyor malesef ne yapayım başka