Doğum yapalı 4 ay oldu
bebeğim anne sütü almıyor 1,5 aylığa kadar emdi şuan emzirmiyorum.
kendi kendime kilo veremedim
diyetisyene bişe başladım 2 haftadır destek alıyorum 1 kg zorrrr gitti
ketajonik diyet uyguladı hala aynıyız 😳
hormon testi istedi
Hormonlarım mı bozuldu anlamadım ki ya