Yasmineee 35+4 kilosu 3200 karın çapı 39 haftalık gözüküyor bebegın önde gitmesi karın çapındanmi anlaşılıyor o zaman beni dogurtsunlar 39 haftalık gözüküyorsa şuan yatistayim bebegın suyu fazla şeker takibindeyim
cekoslavakporseleni Yasmineee evet karın çapı belirliyor hatta kafa büyüklüğünden ziyade karın çapı büyükse normal yapamazsın vesaire diyor bazı doktorlar. Ama bilemiyorum hayırlısıyla gelsin evladınız. Şeker de bebeği irileştiriyor. Sen rahat ol iyi düşün iyi ol güzel anne💕
ecemm-6161 Yasmineee canım benim oğlanım kafa yağısın 4 hafta ilerde kilodu 2 hafta ilerde karında 2 /3 hafta oynuyordu göbekli iri bebekti yapı olarak normal Doğumla başladım ama açılma olmayınca spinal sezeryan oldum sexeryandan korkma bişeyi Yok KUZum rahat ol 40. Haftada doğurdum ben😊