Husna_34 Merhaba hanımlar 18 günlük bebeğim var sütüm yeteri kadar gelmiyor. Bebeğime önce golden goad mama aldım kabız yaptı, similac önerdiler similac aldım ishal yaptı sürekli ağlıyo 🤷🏼♀️ Hangi mama iyi önerileriz var mı??
Yamanikomm Husna_34 yaninsoyle mama deneme yanilma yontemi ile oluyor maalesef deneye deneye iyi gelen mamayi bulursunuz ben sma kullaniyorum cok memnunum
aybarsgokalp Husna_34 biz en başından beri hipp organik combiotic kullanıyoruz gayet memnunum ne gaz yaptı ne kabız kilo alımı da gayet normal gidiyor 1 hafta küvezde kalmıştı o zaman o mama kullanılmış bende o şekilde devam ediyorum