Sevgiguveen Oykuaygun Ben onu kullandım ilk dort ay reflu yatagında yattı beşiğin içinde sonra onu kaldırdım kendi sungerinde yattı 12 aydan sonra Sıgamadı beşige .
Prenses_annesi22 Oykuaygun bn 6 ayına kdr kulndm sonra degstım fakat aldgm ortapedik yatak içine hem buyuk hem bir tık kucuk geldı içnde boşluk olyo ayaga klksa tutamam yanı cok yuksek ıc yatagı
Oykuaygun sademinannesi bende kullanıyorum da bu aralar çok haraket ediyor acaba rahat mı edemiyor diye düşündüm
sademinannesi Oykuaygun sert olduğu için bebekler sert yatakta yatmalı zaten rahat ediyordur bence ama denemek için farklı bi yatakta yatırdığınızda da aynılarını yapıyor mu gözlemleyebilirsiniz
Oykuaygun sademinannesi onu düşündüm. Sabah yerde yatırıyorum çok güzel uyuyor. Ama gece de denemem lazım. Teşekkür ederim :)