gulnihalce 2 aylıkken aynısını bir anda ben de yaşadım her gün 4-5 kere kaka yapan bebeğim 4 gün yapmadı sonra kendiliğinden doktora götürürken arabada yapmıştı , ben 1 çay kaşığı zeytinyağı içirdim poposuna da biraz sürdüm o gün doktor içirdiğim için kızmıştı haklı olarak ama bazen insanın çözümü kalmıyor bebeğinin halini gördükçe daha sonra 3-4 kere daha tekrarladı bu olay şuan 4. Ayımızdayız bir sorun yaşamıyorum günde 4-5 kere yapıyor canınızı sıkmayın sanırım o aylarda olan bir şey bu ☺️