rameade55 büyük ihtimalle kızacağınızdan korktu ve suçu başkalarına yükledi. Tabi çocuk aklı, sizin kreşe gidip sorgulayacağını akıl edemez ki. O zaman da itiraf etmiş. Ya bir hata yaptığında farkında olmadan çok tepki gösteriyorsunuz ve sizden çok çekiniyor ya da gerçekten kızıyorsunuz herşeye. Muhtemelen ilki. Bu konuda kendinizi törpülemeye çalışın. Çocuğunuzla alın karşınıza anlatın. Ne olursa olsun ben senin yanındayım, karşında değil yanlış da yapsan birlikte çözebiliriz,bana her zaman doğruyu söyle, benden korkmana gerek yok şeklinde. Durumu geri çevirmek elinizde.