Bebegimin geceden beri burnu tikali fizyolijik serum uyguladim acilmadi buhar koydum bana misin demedi sabaha kadar agzindan nefes aldi 😓 gram uyku uyumadim😓😓 sabah dahada fenalasti sogan kırdım değdirdim burnuna elimden aldi soğani kemirmeye basladi ilk gözyaşı aktı salya filan iki dakika icerisinde burnu akmaya basladi okadar rahatladiki sarildi bana süt icmek istedi agladi burnu tikali die cekip birakiyordu memeyi. Lakır lakır süt icti😓😓 kıyamam ya. Simdi düzeldi uyumak istiyor. Allahıma şükürler olsun her şeyin bir caresi var. Bu arada bebegim 9bucuk aylık❤