EMZC normal demek ki emziriyorsanız sütünüz yetiyor demektir ben 2.5 aylıkken bıraktım gece 1 d eyatıyor 6.30 7 de kalkıyor geçen 3 aylık kontrolüne gittik artık gece kalkmasına problem yok dedi dedim biz 2.5 aylıkken yapmıştık sorun olur mu diye olmaz dedi gece uyanmıyorsa direk kaldırmanın manası yok dedi