anneesi Günaydın 🌺
Eşlerin kendi arasındaki dinamiği ayarlayamamasından kaynaklı kavgalar, yanlış anlaşılmalar ortaya çıkıyor.
Hem kadınlar hem de erkekler tek taraf değil bebeğe alışma sürecinde zorluk çekiyor bazıları ciddi anlamlarda kayıplar yaşıyor ruhsal ve fiziken.
Bunların alt yapısı bence bebekten önce de olan şeyler bebekle gelenler de oluyor tabiki ama sebep kesinlikle BEBEK değil !
Eşlerin tahammülsüzlüğü.
Bir laf vardır eskilerin; biz eskiden bir eşyamıza bir şey olduğunda tamir eder giyerdik, kullanırdık atmazdık atamazdık diye. Şimdi herkes her şeyi gözden çıkarıyor malesef…
Tahammül sabır sıfır.
Anlayış yok, destek yok.
Hele ki bazı anneler resmen yapayalnız büyütüyor evladını ve bu da çok zor bir şey.
Allah’ım cümlemize hayırlı eşler, yuvalar ve de evlatlar nasip etsin inşallah 🤲🏻🌺