Merhaba anneler, çalışıyorum doğum raporum bitti ücretsiz izin ile devam edicem fakat doğum param eksik gibi geliyor, tecrübeli olanlar varsa bu konuyla alakalı olması gerekeni yazabilirler mi ? Doğum parası maaşa göre mi yatıyor ben anlamadım ? Öyleyse eksik olma ihtimali var mıdır ?