Liyazynp Kızlar bebeğim 2 Ay 20 günlük buaralar emerken bikere çekip bırakıyo sonra tutuyo tekrar bırakıyo tekrarliyo bunu böyle hep neden acaba bi fikri bilgisi olan varmı
ElaZeyAras Liyazynp emzirmeden önce gazını çıkarın dedi doktor öyle rahat emer .ben bazen unutuyorum .gaz yüzünden çekiyor yada süt gelmediği için çekiyordumr .ben öyle biliyom
ElaZeyAras Liyazynp doktor bana nasıl cikaracaginida gösterdi .pıt pıt yapıyor. Sizde doktorunuza danışarak öğrenebilirsiniz bence
Nilaryamoms 2 ay 16 günlük benimki de suan oyl3 yapiyor sanirim ilgisi dagiliyor 5 dk ara verip oynayip tekrar emziriyorum
Azra-m Banada doktorum gazı olabilir ve ilgisi başka yöne kayıyor olabilir demisti. İkinizin olduğu sesin minimum düzeyde olduğu ilgisinin başka yöne kayamayacagi ortamda emzir demişti 🌺