Poncikannesi606 şu an tam yeni beceriler edinme döneminde. Yani mesela anne demeyi öğrendiğinde baba demeyi azaltır. Zıplamayı öğrendiğinde farklı bir beceriyi yapmayı azaltır. Şu an her şeyi yavaş yavaş öğrenip belleğine kaydettiği bir dönemde.
Komutları da zamanla yapmaya başlayacaktır. 1,5 yaşında anlayarak gerçekleştiriyordu kızım komutları. Ondan önce yüzüme bakıyordu.😅