Piyenses Bende çok erken mamaya başlayanlardanım. Dediğiniz gibi mamaya malesef ki maddi olarak kolay yetişilmiyor. Bende bebekken 3 ay emmişim ve sonrasında bana her şeyden yedirmişler. Ben hero baby, aptamil, hipp, bunların kaşıl mamalarındanda kullanıyorum. Pirinç unuda verdim ama içine mesela meyve rendeledim büskivi koydum. Bugün arı pirinç unu aldım o daha güzel mesela sütlü felan daha güzel bi tadı olduğuna inanıyorum. Şimdi geceleri devam sütü ve akşam yatmadan önxe devm sütü veriyorum. Günde yine 4 öğün devam sütü Alıyor mutlaka