Mervea Deletedmom0015 oğlum bu 3 gündür öyle gece devamlı ağlad 7 de ayakta ve gün içinde uyuduğu toplam uyku yarım saati buluyo vr ben perişan bir haldeyim
smsmzyc Deletedmom0015 bizim ki 3 ayı geçti gündüz uykusu yarım saati geçmiyor bende aynı durumdayım:/
Alazokan Kaç aylık uyusun diye bekleyip uğraştıkça uyumuyorlar zaten 🤦🏻♀️Kolay gelsin bizim ki de öyle
cylnchngr Ne kadar bebeğin bizde 3 aylık olduk bizimde başladı gün içinde kısa kısa uyuyo artık önceden her işimi yapar bide üstüne dinlenirdim şimdi afedersin tuvalete gidemiyorum basıyor çığlığı
smsmzyc cylnchngr Aynen derin uykuya bol bol yatar uuurdu şimdiyse maksimum yarım saat 🤦🏻♀️ Sürekli koşuşturuyoruz 🙄🙄
Alazokan Deletedmom0015 4 ay da atak var ve uyku gerilemesi oluyor ya zaten ben 4.ay hatırlamak istemiyorum çok zorlu bir aydı gerçekten ama geçecek 😊