AysunCeysina Guzel anneler merhaba. benim kızim 2 aylik sirt ustu yatirdigimda uykusunda cok sicriyor kalkiyor kundak yapılmayıda sevmiyor aglıyor surekli yuz ustu yatirmak zorunda kaliyorum. bunun bir cozumu yok mudur sizde yaşiyor musunuz bu durumu ?
Neseuygar08 AysunCeysina yarım kundak yapmaya alıştırın kendıde sizde rahatlarsınız hemde sağlıklı uyur
Neseuygar08 AysunCeysina hafıf gevşek olsa uyuduktan sonra çıkarsa elını de olur bnımkı oyle sardırmadan uyumuyo bi bakarım darmadağın olmuş eller kollar dışarda alışsa rahat edersın ama
AysunCeysina Neseuygar08 deniyorum bagiriyor ya alisir mi bilmiyorum ki hic kundaklamadigim icin buyuk ihtimalle sıkılmayi sevmiyor
AysunCeysina Neseuygar08 yatarken bile genis genis yaticak hareket edip bir yere sıkışınca bagiriyo cok rahat keyfine duskun essek😂