MandaLinaa teşekkür ediyorum tavsiyeleriniz için, eksik hissetme bende pek olmadı biraz mantık insanıyım sorunlara hep çözüm odaklı yaklaşırım, mamaya da gerçekten gerekli olduğuna inansam inanın başlarım, gerekli durumlarda elzem bir şey mama, alternatifi yok ama sonuçta fabrikada üretilen bir şey ve içindekilere baktığınızda bir sürü değişik şey var, en iyi diye geçen bebek mamalarında dahi. Ben kendim paketli ürün yemiyorken, ufacık bebeğime -gerçekten gerekli değilse- mama vermek içimden gelmedi ki versem benim hayatım kolaylaşıcaktı. Şimdilik sağıp bıraktığım sütler yetti bu hafta için, bakalım önümüzdeki haftalarda neler olcak. Tek sıkıntı buzluğa stok yapamadım, hep erteledim sağma işi hoşuma gitmediği için. Keşke onu yapsaydım içim çok daha rahat olcaktı, artık hafta sonları az az stok yapıcam.