Tubasel5 4. Ayda bebeklerde kaybetme algısı başlar.. her uyandığında ağladığında kucağınıza alıp yanında olduğunuzu söyleyin, emzirin sakinleştiriin. Geçici bir süreç merk etmeyin. Gün içinde de oda değiştirirken bile hemen gelicem , ben şimdi mutfağa gidiyorum ama gelicem bekle biraz falan diyn. Anlıyorlarmş 😬