Havvakck oğlumun nöbeti içe doğru bükülme ve başını öne eğme şeklindeydi, bunu yaparken karnının içine doğru kasılıyor gibiydi. Cocuk doktoru ıkınıyor demişti mesela. Bilemedi. Nöbetmiş o. Başta 4 ilaç kullanıyorduk, 2 ye düştü, şimdi tek ilaca düşmek üzereyiz. Nöbet öncesi gelişiminde sıkıntı yoktu. Nöbetler gelince gelişimi durdu, sonra geriden yakalamaya başladık. 1 hafta önce kontrolümüz vardı, yaşıtlarını yakalamak üzere çok az kalmış. Yani velhasıl en kötüsü bile geçiyor, Allah büyük🙏🏻 İçinizi ferah tutun