Fasulye12 Merhaba sevgili anneler , işe giderken bebeğime süt sağıyorum.1 göğüsümden sağınca çıkmıyor ama bebeğim emdiğinde geliyor. Diğerinden de süt sağınca da geliyordu . Bende süt biriktisin diye o göğüsten emzirmeyi bıraktım. İlk zamanlar sabahtan diğer sabaha çok güzel süt çıkıyordu ama şimdilerde ne kadar uğrassam da hem birikmiyor hem de sağınca 30 cc anca oluyor. Bekleterek sütün artmasını mı engelledim naptım 🤦🏻♀️🤷🏻♀️
Denizezgi Fasulye12 süt bekleyerek birikmez, aksine bol bol sağın. Ağrı vs hissediyorsanız soğuk, sıcak kompres yapmanız lazım. Tıkanmış kanal olabilir. Bol bol sağmak lazım ki açılsın. (22ay sağarak besledim, milyonkez mastit oldum. Mastır yaptım resmen)
Denizezgi Fasulye12 bi gogsununuzu atıyorum 20dakika sagiyorsaniz o gogsunuzu 30-40dk sağın. Ağrı yada kitle gibi birşey elinize geliyor mu?
Sevdalianne Denizezgi ay sizi tebrik ederim 22 ay sagdiniz demek benimde ikizlerim var 5.5 ayliklar 2 aydir kizim emmiyor sagip veriyorum ama o kadar yorucu ki sagip vermek cok zor
Denizezgi Fasulye12 yumuşak olduğuna bakmayın, bol bol sağın benim kendimce budur tavsiyem. Benim bebeğim emmedi sadece sağarak anne sütü ile besledim. Bu süreçte çok tikanmalar vs yaşadım. Sizin gbi azaldı sandım. Daha çok sağarak cogalttim. Adet donemleri azalma oluyordu özellikle. Ve çoğu kez duşta soğuk sıcak kompres yapip tarakla tariyordum. 1saat sağdığım oluyordu kesintisiz. Gece sagimini bırakmakta azalmasına sebep oluyor bu arada. Gece sagmayi kestiğim dönem ki bu 19aylik olhfugunda falandı bayaca azalmıştır. Aktif sağıp emziriyormusunuz?
Kelebegimmmm Fasulye12 çok yanlış yapmışsınz. Bekleyerek süt artmaz azalır. Çünkü uyarılmayan meme süt üretimini bırakır
Fasulye12 Denizezgi öncelikle cevabınız için teşekkürler. Ya ben aslında yaz tatili öncesi hep öyle yapıyordum . Gün içinde o göğüsten emzirmiyordum sabaha kadar taş gibi oluyordu güzel de doluyordu sağımca ama artık öyle olmuyor ondan merak ettim ama demekki hep sağmak gerekiyor genelde tıkanma olmadan sağmıyordum
Frhnylmz Denizezgi ben de sagarak besliyorum bebeğimi daha 2.5 aylık ama sütüm çok az ne yapmam lazım
minikmelegimmmm Fasulye12 süt birikmez, boşalacak ki öyle tekrar gelecek yoksa vücut süt üretmez ben de o hatayı yaptım sonra Instagramda emzirme danışmanlarini takip ettim ki yanlış biliyormusuz. Memeler boşalınca tekrar süt üretiyor vücut ve beyne sinyal gidiyor daha fazla süt uret diye o yüzden bol bol emzidin diyorlar
Denizezgi gizemozdemir90 kanallar ara sıra tikanabilir. Yani şöyle ki mesela bebeğinizi emzirirken atıyorum bi iş aklınıza geldi kalktınız, süt geri dönebilir bu durumda. Yani gogsu tamamen bosaltmadan sağımdan yada emzirmede kalktığınızda kitle gibi süt kanalında tikanmalar olabilir.
Rumeysaaaras Denizezgi bu bende var hemde bir kaç tane yaniii kanallarım mı tıkanmış oluyor. Nasıl açabilirim
Denizezgi Sevdalianne Çok zor arkadaşim hem psikolojik olarak hemde bedenen. Allah kolaylık versin sana da canım benim
Sevdalianne Denizezgi evet psikolojik olarak da zor süt yeterli gelecek mi kaygısı bi yandan diger yandan oglum huzurla emiyor kucagimda iatedigi her zaman kizimla ayni bağı kuramıyorum sanki bu durumda beni cok uzuyor