mycutebaby Kızlar 10.aylık bebeğim çok kötü öksürüyor direk doktoramı gitsek eşim işten gelince yoksa evde yapabileceğim doğal yöntemler le öksürük geçirebilirmiyim? Doktora gittiğimde şurup vs yazarmı acaba çok kötü öksürüyor yavrum 😞
ecemm-6161 mycutebaby canım tereyag işe pekmez az pişir su sonra soğusun su ile aç çocuğa içir cok faydalı
Deletedmom54554 mycutebaby ya evde hafifler ama öksürük kötü ciğere inebiliyor ondan dolayı götürmek daha iyi
Ogulcan mycutebaby canım doktora git mutlaka öksürük ama sebebini bilmiyorsun Allah korusun ciğerlerine iner
Nejlavrl mycutebaby bence once doktora götürün cok kötü diyorsunuz bi cigerlerine bakılsın temizse evde bisiler yapabilirsiniz ama önce mutlaka doktor görsün
YigitAlpsMom Benim oğlumda grip oldu ailecek olduk daha doğrusu şimdi öksürük başladı bende burda bekliyim bari
mycutebaby YigitAlpsMom geçmiş olsun sizede vala bebeğimden bana mı geçti bilmiyorum benimde burnum akıuor boğazım acıyor dün soda içmiştim ondan oldu dicem ama burnumun akması kızımdan bulaştı sanırım
mycutebaby Deletedmom54554 Allah korusun ya biraz sanki hafifledi gibi ama bilmiyorum tekrarlarsa götürürüz mutlaka akşam . Ben götürünce covid testi yapmalarından korkuyroum 4 aylıkken gitmiştik o zaman da yapmışlardı
Deletedmom54554 mycutebaby yok cnm bir öksürük için yapmazlar dün götürdüm ben kızımı direk boğazına baktı ilaç yazdı hafifledi Ya şuanki öksürük zaten bulaşıcı grip
sirineyavrusu mycutebaby gecmıs olsn aynı benımde öksürüyodu cabuk cabuk gitmedim ve malesef bronşite cevirmiş cok öksürüyosa gece uykusundan uyandırcak kadar öksürüyosa götür bence ihmal etme
mycutebaby sirineyavrusu çok teşekkür ederim götürdük dün zaten hemen ciğerlerine baktı doktor temiz çıktı geniz akıntısından dolayı öksürüğe çevirmiş ilaç verdi düne göre hafifledi çok Şükür
kaansmom mycutebaby öksürüğü çoksa doktora gidin derim ciğerlerine bakar kontrol eder benimde oğlum çok öksürüyordu gittik en azından için rahatladı evde karışım yaptım geçti öksürüğü
mycutebaby kaansmom gittik bakıldı temiz çıktı çok Şükür ilaçlarını aldık düne göre daha iyi siz nasıl bi karışım yaptınız acaba
kaansmom mycutebaby benim oğlum 21 aylık öksürük için keçiboynuzu özü limon zencefil bal ve erittiğim tereyağını karıştırıp sabah akşam içirdim gece yatmadan ayağının altına zeytinyağı çörekotu ve sarımsaktan edindiğim karışımı sürüp çorap geçirip yatırdım
mycutebaby kaansmom bende sarımsağın ayağa sürüldüğünü duymuştum ama şimdi bebeğim uyuyor gittik doktora verdiği ilaçlar iyi geldi gibi ama pekde emin olamadım gün içinde uyanıkken öksürük yok ama uyurken tam uykuya daldığı sıra yavruma bir öksürük giriyor uyumakta zorlanıyor :( acaba uyurken bu sarımsaklı karışımı ayağının altına sürsemmi ki
mycutebaby Merisuu siz denedinizmi acaba ? Bende duymuştum aslında onu bitkisel bir ilaçmış sanırım denediyseniz geçtimi öksürüğünüz