Bizde aynıyız 🤷 gece geç yatsın geç kalkar dediler kaç kere denedim ama olmuyor malesef 1 dede yatsa 9 da da yatsa 6:30 7 gibi kalkıyor alıştık artık ne yazık ki birde yatak odasında karartma perde var ona rağmen sabah uykularını sevmiyor bizim minik elbet geçer ümidiyle bekliyoruz 😂