Ben de aynindertten muzdaribim, 3 aylik bebegim var ve hep kusuyor, yaptırmadigimiz test, ultrason kalmadı, şükür birsey cikmadi, reflu dedi doktor, gaviscon kullandim hicbir ise yaramadı, En son gittigim doktor gastrotuss diye bir surup yazdi o biraz iyi geldi ama kusmasi tamamen bitmedi tabi ki, sadece azaldi. Gercekten cok zor kusan bebek ama eger kilo alimi iyiyse kusmayi dert etmeyin diyorlar