Hiç bişey yoktu bugün değişik bişey de yemedi iştahsızdı akşam yemeğini güzel yedi bikaç saat sonra gece uykusuna yattı uyuduktan 5-6 saat sonra emzirdim 10 dakka geçmedi fışkırarak kustu çok gelmiştir diye umursamadım kustuktan yarım saat sonra yine emmek istedi çok az emdi 2 dakka falan emip 1 dk sonra yibe öğürerek kustu 11 aylık şuan nolmuş olabilir yeni covid atlattık ateş öksürük falan da yok