Seda-Cakir Yan etki yaşayan var mı? Neler yaşadınız? oğlum 4 ay 8 günlük. Kakasında bir sürü kan var. Bir daha kullanmayacağım. Ateşledi üstelik ondan mı bilmiyorum. Düşürüyorum gene çıkıyor 😢 uykusuz kaldı yavrum. Allahtan ağlaması yok sakin 😢🥺
Minigimm1 Seda-Cakir biz onun yerine bestiron kullandık canim bilemiyorum ama bu yan etkiler çok fazla sanki ondan olabilir mi ki Allah korusun belki başka bir şeyi vardır hastaneye gittiniz mi ?
kralannesi Seda-Cakir kullanmayı kesmeyin kilosuna göre damla vereceksiniz ilk başta normal öyle kaka yapar demişlerdi koyu oluyor bide zamanla değişiyor
hberfin Seda-Cakir ben 3 aya yakin kullandim bi sorunum olmadi ama iceriginde paraben oldugu icin kullanmiyorum artik baska alacam yarin saglik ocagina gotur en azindan bi baksinlar canim
Seda-Cakir kralannesi ebe 4 damla dedi. İnternetten prospektüsünü okudum kaka kanlıysa bırakın doktora danışın yazıyordu
kralannesi Seda-Cakir mesela 4 kiloysa 4 damla 5 kiloysa 5 1 yaşına kadar böyle devam edecekmiş acaba damla sayısını mi fazla verdiniz siz bi danışın isterseniz yarın ama kesmeyin
Seda-Cakir Doktor dişten şüphelendi. Kaka tahlilinden sonra neticelenecek🙏🏻 Kan damlası boyar kan değildir onlar dedi ama yine bakalım dedi
Seda-Cakir Seymakrpnr ateşi düştü vermedim dün sabah ateşi kesiliverdi. Yarın tekrar vereyim bakalım ondan mı oluyor anlayacağım. Kaka tahlilinde birşey çıkmadı çok şükür