Eğer sancısı yoksa, yaparken çok zorlanmıyorsa, kakası sert değilse kabız denemez. Ama kabızsa kansuk pediatrik diye bir fitil var. Zor durumds kalınca kullanılabilir. Ben eczacıyla konuşmuştum. Katı yağ olduğunu söyledi içeriğinin. Uzunlamasına 2 ye kesip yarısını koyun makatına. İnşallah fayda görür.