Mthn2021 Merhabalar Arkadaşlar, bebek sütü olarak similac kullanıyorum meme +mama mama genelde gece uyurken veriyorum bi kere falan. 2 numaradan sipariş vermiştim evde vardı 1 numara bitince 5 ay 15 günlük 2 ye geçtim sorun olur mı ne farkı var acaba ?
Leylaozel Mthn2021 Ayina göre Besin değeri değişiyor 0.6 ay farklı 6.aydan sorna farklı birde sindirim açısından 1 daha ince yapılıyken 2 daha kalın yapılı bir mama kabız vs yapabilir