bir buçuk aylıktan sonra kızımı geceleri hep yüzüstü yatırdım , geceleri huysuzdu yarım saat bi saatte bir uyanıyordu geceleri hiç uyumuyordu yüzüstü yatırmaya başladıktan sonra uykusu düzene bindi hemde kafa yapısı için hiç endişelenmeme gerek kalmadı 😌