Lavi Şu son iki gündür göğüslerim çok yumuşak bebeğim emdiçe süt geliyor her halde emin değilim tam ve çok huysuz gazı olduğu için mi sütüm ona yetmediği için mi anlayamadım bir türlü lütfen bir bilgisi olan yazsın
Meltemli Lavi yumuşak göğüs en iyisidir kendinizi strese sokmayın gogusleriniz olması gereken hâle gelmiş bebeğiniz emdikçe süt bir kere geldiyse hep gelicektir
mommyandson Lavi ah kendimi ne kadar uzmustum yumusadı sut yok mu diye🤯 tek bir an bile dusunup kendinizi uzmeyin, kontrol de etmeyin. Bırakın emsin, dilediğince!!! 19 aylık hala daha emziriyorum. Goguslerim yumusacıııık🙄 ama emince nasıl sut geliyor hissediyorum yutkunmasından🧿 ki buyudu daha guclu cekiyor. Yumusaması terbiye olması demek aslında ama anne yuregi iste
Asl90 Lavi gögüslerin yumuşak olması süt olmadığı alamına gelmez benimde yumuşak ve hala emziriyorum 13 aylık oğlum. Emerken yuktunmasına bakın ordan anlarsınız
mommyandson Lavi sütün kalitesi hiçbir zaman düşmez canım, bebeğe göre belirlenir. Terbiye olması demek bebeğe göre süt üretmesi demek. Bebeğin ihtiyacına göre miktar. İlk başlarda benim göğüslerim taş gibiydi, birkaç gün sonra yumuşacık oldu okadar üzülüyordum ki. Emzirme danışmanı ile bile gorustum. Daha da besleyici oluyor terbiye olunca yagını ona gore ayarlıyor. mucize gibi🤍
KutayinAnnesiii Göğüaleriniz artık ne kadar Süt üreteceği ni biliyor ve ona göre sütünüz geliyor korkmayın. Sağdığınızda da gelmez sütünüz sağıp kontrol etmeyi denemeyin çünkü bebeklerin çekim gücü o kadar kuvvetli ki pompayla gelmiyor o sütler. Siz bol bol su için meyve yumurta karışık çerez ( kaju badem fındık gibi) tüketin sütünüzün kalitesi artar ve bebeğiniz çok güzel kilo alır ☺️
Haziran Benim göğsüm de yumuşack, bebegim 7 aylık, ve hiç kilo almıor:((. Memede aktif durmuor çünkü..sagınca da gelmiyor..umarm sütüm vardr..ama; nedense yumuşak meme, dolu süt gibi gelmior bana:((
Prensesbella Lavi benim göğüslerin doğumdan 1 hafta sonra yumuşadı sismedi. Daha sonra aylik kontrolüne gittiğimde 1.200 gr almisti. Ben tabi baya depresyona girmiştim. Hala da sıkıntıya girerim arada 😂 2. Ayda gene almis 1.320 ben şok tabi 😲 suan 3 aylik 3 aylik kontrolundede 1 kilosunu almis hatta baya boy atmis. Ama hala göğüslerin yumusak ben hiçbirşey anlayamadım bu işten emin olun. Terbiye olunuyor deniyormus bir emzirme danismanindan öğrenmiştim. Ne akıyor ne şişiyor ama süt üretmeye devam ediyor ı. Böyle gideriz bende çok korkuyorum bebegime yetemeyecegim diye 🙄
Lavi Prensesbella maşallah Allah bağışlasın inşallah bende korktum acıkcası birşeyler tersi mi gidiyor diye bebeğim kac gündür çok huysuz sütten olduğunu düşünmüştüm.
Cankuzuannesi Lavi Allah bağışlasın 🙏🏻benim de 2 ay5 günlük gündüzleri yumuşak geceleri çok sert oluyor sanırım henüz terbiye olmadı
Lavi mommyandson çok şükür ya içim rahatladı sayenizde sağlık ocağındaki ebeye sordum böyle sizin gibi güzel anlatıp bilgi vermedi. Birşey olmaz bol su iç yeterli olucaktır dedi geçti. Çok teşekkür ederim size.