Yusay Kızlar bebişim 2 saatte bir kalkıp emiyor normalmi mesela dün gece 00.00 da emdirdim 3 te kalktı emdi uyudu sonra 6 da sonra 8 de sonra 10.30 bu şekil 2,3 saatte bir uyanıp emiyor uyuyor acaba sütüm yetiyormu uykusu normalmi
Zara58 Yusay yeni doğan olduğu için emmek istiyo annesi ki zaten o uyanmasa bile senin uyandırman lazım yoksa sarılık olur. Kan şekeri düşer uyandiramazsin. Sık sık emzir
Emir123ali Yusay Bence güzel uyuyor nazar değmesin 🧿ben sat başı emzirdiğimi biliyorum hayırlı olsun rabbim sağlıklı sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah
Ebrdmn Yusay benim bebeğim 3ay 11 günlük gayet güzel sarılık olma süreci 40 gün kırk gün sonunda uykusunu bölüp uyandırmassan eğer bebeğin kendine uyku düzeni kuruyor akşam uyuyor sabah kalıyor sütüm yetmiyor diye düşünme sakın yetmese deliksiz ağlardı zaten 🥰
Yagmurtekin Yusay ben ilk 1 ay 40 dakikada 1 saatte bir uyandırıp ya emziriyordum ya da mama veriyordum, ondan sonra kaldırmadım kendi kalktı hep
deniz_063 Yusay benim doktorum sürekli 2 saate bir emzir demişti ilk ay sabahları 2 saate bir akşam 2 veya 3 saate bir sürekli emzir
Zara58 Yusay yani yeni doğanlar uykuya meyilli olurlar canım sen müdahale etmezsen uyur hep o yüzden de kan şekeri düşer .. elinden geldiği kadar 2 saati asmamaya çalış en azından 40. Na kadar