tco Merhabalar 13 gunluk bebegim var malesef kendisi biraz kucuk dogdu (2650 gram) ve 3 gunlukken bir gece sariliktan yatti :(. Cok sukur sutum az cok var 2 saati gecirmeden emzirmeye calisiyorum her bir gogusumde en az 20 dk tutuyorum. Ama gogusumden aldigimde kiyametler kopuyor doymuyomu diye dusunmeden edemiyorum tecrubeli anneler lutfen yardimci olsun bebegimin doydugunu nasil anlayabilirim
Tugbaelifumay tco bende doyuyo mu anlamıyorum da ilk zamanlar kendilerini o sekilde güvende hissediyolar sanırım cünkü benm kızımda 1 aya kadr öyleydi sürekli memede duruyodu şimdi emiyo doyunca bırakıyo ama o zaman emmese de orda durmak istiyodu
[silindi] tco Merhaba, Bebeğim 40 günlük olana kadar her 3 saatte 40 dk. emziriyordum, doktor öyle söylemişti.
Welekrock Bebeğin doyduğunu günlük çıkan bezinden anlayabiliriz. Eğer bir yeni doğan günde 5-6 defa dolu dolu çişini yapıyorsa günde 1-2 defa kakasını yapıyorsa iyi besleniyordur. Zaten 1. Ay kontrolünde tartılarak bakıldığında en az 500 gr kilo almışsa gayet durumu iyidir bir gelişim geriliğinden söz edilmez. Ama onun dışında bebeğin sürekli memede kalmak istemesi de çok doğaldır. Anne karnından yeni çıkmış , dünyaya dışarda ki seslere ışığa insanlara kokulara yabancı olan bebek ; kendini en güvende hissetiği yeri anne kucağını sürekli isteyecektir. Ayrıyetten oral dönem dediğimiz bu dönemde bebekler memeyi kendilerinin devamı, kendilerinin bir parçası olarak görürler ve onların bütün dünyası memedir. Yani bebek sadece biz yetişkinler gibi acıktığı için memeyi istemez sadece... onun meme ile bir sürü ilişkisi vardır... bebeğiniz her istediğinde hiç arkasını düşünmeyin emzirin gitsin... :))
GmzSnn 3 ay doLana kdr anlaşıLmıyoLar 24 saat wersen emecekLer içecekLer nerdeyse o yüzden zamanLa çözersin aç mı uykusuzmu canı konuşma mı istiyo saatLi emzir nasıL aLışırsa öyLe gider 3 saate bir kuraLını koy kesin