Hanımlar sezaryen doğum yaptım ilk zamanlar korse kullandım ama sonra havalar çok sıcaktı dayanamadım bebekten de fırsat bulup devam edemedim. Şimdi nerdeyse üç aylık olucaz ve göbeğim de baya sarkık sezaryen çizgisi bile görünmüyor yani. Korseye devam etsem toplar mı? Geç kullanmaya başlayıp toparlayan oldu mu?