Dedim bugün erken yatayım bari kızlar erken uyudu telefonu kapatıp kafamı yastığa koymamla ikiside aynı anda uyandı hoop yatak odasından salona taşındık sanırım gece gündüz ayrımı yapiyolar sürekli erken kaldırmak icin uğraşıyorum ama gene uyanıp sabaha kadar oturuyorlar delirmeme ramak kala bu postu paylaşıyorum
Siz nasıl çözümler buldunuz bakalım😂
He bu arada sohbet postu olabilir 🙆