minmin-hanim prensler_-_ eksik sigorta gününüzü doğum yaptığınızdaki rapor kadar telafi edebiliyorsunuz
zeyzey77 prensler_-_ Doğum borçlanması erkeklerin askerlik borçlanması gibi düşünün 🤭 çalışırken 6 ay izne çıkanlar için geçerli ama tam olarak nasıl oluyor bilmiyorum. Sadece o şekilde olduğunu biliyorum
prensler_-_ Deletedmom896 İcimi okudun başvurusunu gördüm de para mı veriyorlar aliyorlarmi onu merak ettim
mom726272 prensler_-_ Emekli olurken çalışma günü yerine sayılıyor , karşılığı kadar para ödüyorsun. Kendi primini ödüyorsun yani.
Meraklianneyiz Yalnız sigorta girişinizden sonraki doğumlarınızı kapsıyor o süreçteki boşluklar için ödeme yapıyorsunuz mevzuata hakimim sgkya bağlı çalışıyordum