Geçmiş olsun aynı konudan dolayı şuan hastanede yatıyoruz ertelemeyin doktora gidin perşembeden beri geçmeyen öksürük vardı doktora gittik burnu tıkalı dedi bize serum fizyoloji ve grip şurubu ve antibiyotik başladı yüne geçmedi dün başka doktora götürdük ciğerleri iyi dedi antibiyotik kesti dün gece yüne öksürük devam etti bu sabah başka doktora geldik yatış yapıldı pnümoni olmuş ciğerlere inmiş lütfen geçğktirme salgın varmış rsv denen bir virüs varmış