Bebişim sarılık olmuştu bir gün kuvozde kaldı o ara bakmışlar tsh sınırda çıktı ikinci topuk kanı verdik arayan olmadı gerçi ilk topuk kanında da arayan olmamıştı kendi dr gittik bebek kırkı çıkana kadar anne hormonlarını taşır dedi üç dört ay bekleyelim tahlil yapalım dedi yaptırdık düşmüştü normaldi her şey